قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نقش ادیان توحیدی در مبارزات انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بسیار پر رنگ بوده است.

نقش پیروان ادیان الهی را نباید در پیروزی انقلاب کم‌رنگ دانستسردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: ادیان توحیدی در طول تاریخ کشور همواره در صحنه‌ حضور داشتند و تاریخ کهن ایران را با اصول و مبانی مشترک پی‌ریزی کرده‌اند.

وی افزود: ادیان توحیدی در اصول و مبانی، نقاط اشتراک بسیاری با مسلمانان ملت ایران دارند و به همین دلیل بر خلاف سایر ملل، در همه مقاطع تاریخی در این سرزمین در کنار یکدیگر به خوبی زندگی کرده‌اند.

سردار انصاری با بیان اینکه حضور پیروان ادیان الهی در دوران مبارزات انقلاب اسلامی و در عرصه دفاع مقدس بسیار پر رنگ بوده، عنوان کرد: به برکت خون شهدا تا به امروز شاهد ایستادگی ملت ایران در مقابل توطئه دشمنان و ارتقای جایگاه کشور در عرصه بین الملل هستیم.

قائم مقام بنیاد شهید افزود: امام خمینی(ره)، رهبر تمام موحدان و پیروان ادیان آسمانی است و حضور پیروان ادیان الهی در نهضت امام(ره) و دوران دفاع مقدس فعال و چشمگیر بوده، به طوری که این همدلی و همراهی ریشه در تاریخ دارد، زیرا خون پیروان ادیان الهی در هم گره خورده و با هم آمیخته شده است.

وی در پایان بیان داشت: اقتدار و عظمت امروز ایران مدیون خون شهدای موحدی است که بر خاک این سرزمین ریخته شده و باعث پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف موشکی، فضایی، هسته‌ای، نانو تکنولوژی، مهندسی پزشکی در دنیا شده است و به عنوان هفتمین قدرت نظامی جهان بالاتر از اسرائیل و عربستان شناخته می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار