رئیس جمهور سوریه با شماری از خانواده‌های سوری نجات‌یافته از چنگ تروریست‌ها، دیدار کرد.

اسد با شماری از خانواده‌های آزاد شده دیدار کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، «بشار اسد»، رئیس‌جمهور سوریه، به همراه همسر خود از ده ها زن و کودکی که در روستاهای خود در حومه «لاذقیه» به مدت بیش از سه سال و نیم در بند تروریست‌ها بودند و اخیرا بدست ارتش سوریه آزاد شدند، دیدار کرد.

رئیس جمهور سوریه در دیدار با این خانواده ها گفت: 
"ما مدت ها پیش منتظر این لحظه بودیم. سه سال و شش ماه بود که توسط تروریست‌ها ربوده شده بودید و ما هر لحظه منتظر آزادی شما بودیم. در طول این مدت همه نهادهای دولتی سوریه تلاش کردند تا همه شما را سالم به خانه و کاشانه بازگردانند. 

شما در طول این مدت با مشکلات زیادی روبرو شدید و شماری از ربوده شدگان نیز در این مدت به شهادت رسیدند و خداوند ارواح شهدا را غریق رحمت بدارد. مقاومت شما در طول این مدت برای ما تحسین‌برانگیز بوده است. امروز بسیار خوشحال هستیم که در میان شما هستیم و امیدواریم به زندگی عادی خود بازگردید. شما الگوی مقاومت و عشق به کشور هستید. 

در طول این مدت با فشارهای زیادی روبرو شدید که به دشمن کشور خود تبدیل شوید ولی بر مواضع خود ایستادید و با تروریست ها مخالفت کردید و حتی در این راه شکنجه شدید. شما در طول این مدت با افرادی زندگی می کردید که بویی از انسانیت نبرده بودند." 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار