رئیس‌جمهور سوریه و اعضای یک هیئت پارلمانی از بلژیک درباره آخرین تحولات سوریه و همچنین تحولات اخیر جهانی تبادل نظر کردند.

بشار اسد: بسیاری از اروپایی‌ها در قبال تحولات سوریه سیاست‌هایی غیر واقعی را دنبال کرده‌اند
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه در خبری فوری اعلام کرد، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه اظهار داشت بسیاری از کشورهای اروپایی از زمان آغاز جنگ در سوریه سیاست هایی غیر واقعی را دنبال کرده‌اند.

بشار اسد که در استقبال از اعضای یک هیئت پارلمانی از بلژیک به ریاست فیلیپ دووینتر سخن می گفت، ادامه داد، این کشورها با پیگیری چنین سیاست هایی خود را منزوی کرده اند تا در ادامه کشورشان قادر نباشد نقشی را در این زمینه ها ایفا کند.

بشار اسد تاکید کرد، کشورهای اروپایی با اتخاذ سیاست های این چنینی و با حمایت از گروه‌هایی که انواع مختلف جنایت های تروریستی را علیه مردم سوریه مرتکب می شوند به زیان مردم خود گام برداشته اند.

وی به هیئت بلژیکی گفت: « برخی از سیاستمداران غربی برای موفقیت در انتخابات تلاش می کنند و برایشان منافع کشور و یا ملتشان چندان اهمیتی ندارد.»

وی افزود، چنین روندی در برخی قضایا، سبب بروز سیاست هایی در اروپا شده است که از واقعیت ها فاصله دارد و همین موضوع بر جایگاه اتحادیه اروپا و نقش این اتحادیه در تحولات جهانی سایه افکنده است.

اعضای هیئت اروپایی نیز به نوبه در این دیدار تاکید کردند، موفقیت ارتش سوریه در آزادی حلب تا حد زیادی در تغییر معادله قوا در جنگ علیه تروریسم و تغییر مواضع تعدادی از مقامات و کشورهای غربی اثر گذار بوده است.

در این دیدار رئیس جمهور سوریه و رئیس هیئت بلژیکی درباره آخرین تحولات سوریه و همچنین تحولات اخیر جهانی تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار