رئیس دانشگاه علم و صنعت عنوان کرد: کتابخانه زیرزمینی و جامع این دانشگاه در حال احداث است و در ترم تحصیلی آینده افتتاح می‌شود.

محمد علی برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به احداث کتابخانه زیرزمینی و دیجیتال این دانشگاه اظهار داشت: کتابخانه به اصطلاح زیر زمینی دانشگاه علم و صنعت در فضای مناسب در حال راه اندازی است به طوری که این کتابخانه از سیستم‌های روز دنیا و نسخه‌های الکترونیکی زیادی برخوردار می‌شوند و این کتاب خانه دارای سالن‌های مطالعه مناسبی برای دانشجویان و پژوهشگران است. 
 
وی بیان کرد: هدف از ساخت این کتابخانه زیر زمینی استفاده از فضای دانشگاه و ایجاد کتابخانه مرکزی در این مرکز آموزش عالی است تا دانشجویان برای مطالعه و تحقیق با کمبود فضا مواجه نشوند. 
 
برخورداری ادامه داد: کتابخانه زیر زمینی دانشگاه علم و صنعت علاوه بر کتب کاغذی فایل‌های صوتی آموزشی زیادی در بردارد به طوری که می‌تواند یکی از منابع اصلی دانشگاهی در زمینه حوزه‌های مختلف علمی باشد. 
 
وی تاکید کرد: این دانشگاه مرکزی و جامع برای سال تحصیلی آینده آغاز به کار می‌کند و دانشجویان می‌توانند از کتب دانشگاهی و محتواهای دیجیتال آن استفاده کنند. 
 
وی یادآور شد: دانشگاه علم و صنعت از محققان و پژوهشگران به طور کامل حمایت می‌کند تا آنها بتوانند در قالب شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های دانشگاهی علمشان را به ثروت تبدیل و کالاهای دانش بنیان تولید کنند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.