کرمانشاه؛

جاعل اسناد ملکی در شهرستان هرسین دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری جاعل اسناد ملکی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری جاعل اسناد ملکی خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده، از یک شهروند هرسینی ملبغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است
سرهنگ "علیرضا مرزبانی گفت: در پي مراجعه يکي از شهروندان هرسینی مبني بر جعل سند ساختمان مسکونی وی و تصاحب آن توسط فردی کلاهبردار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات محلی و کار اطلاعاتی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.
اين مقام انتظامي در ادامه اظهار داشت: متهم در ابتدا منکر هر گونه کلاهبرداری شد اما با مشاهده ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف و عنوان کرد با جلب اعتماد مالباخته اقدام به جعل سند ساختمان مسکونی وی به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال کرده است.
سرهنگ مرزبانی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شده است، به شهروندان توصیه کرد که با توجه به افزایش شگردهای کلاهبرداری، نهایت دقت را در انجام معاملات اقتصادی به کار بگیرند که طعمه مجرمان نشوند..

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار