فاز دو پالایشگاه سرآغازی برای خروج آبادان از بن‌بست اشتغال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛کعبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، آغاز عملیات اجرایی فاز دو پالایشگاه آبادان تحت نام «طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان» را سرآغازی برای خروج از بن بست اشتغال در این شهر خواند.

عامر کعبی با بیان اینکه در پاسخ به خواست مردم آبادان در ایجاد زمینه اشتغال این موضوع را به عنوان شاخص و محور اصلی در نظر گرفته و برای حل آن دست به کار اقدامات اساسی شدیم، گفت: موضوع اصلاح، بهینه‌سازی و توسعه پالایشگاه آبادان را با پیگیری‌هایی که از طریق وزارت نفت، بانک مرکزی، دیوان محاسبات و وزارتخانه‌های مسئول داشتیم، دو روز پیش و با حضور معاون اول رئیس جمهور به طور رسمی عملیاتی شد.

وی افزود: پالایشگاه قدیمی آبادان به زودی تبدیل به یک پالایشگاه جدید و چابک با فناوری روز دنیا می شود که فرآورده‌های متنوعی را با ظرفیت مطلوب پیش از جنگ تحمیلی تولید می کند.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم آبادان اظهار کرد: پس از تجهیز کارگاه و انتقال ادوات و وسایل مورد نیاز، از ابتدای سال ۹۶ عملیات ساخت فاز دو پالایشگاه کلید می خورد و این اقدام، سرآغازی برای خروج از بن‌بست اشتغال در آبادان می شود.

کعبی گفت: پالایشگاه آبادان، پس از پنج سال و اجرای بخشهای مختلف پیش بینی شده برای اجرا در فاز ۲ به یک پالایشگاه جدید با فناوری روز تبدیل می شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.