فرماندار دشتستان از افزایش سرانه فضای ورزش روستایی خبر داد.

سرانه فضای ورزش روستایی افزایش یافته است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرماندار دشتستان در نشست هم‌اندیشی توسعه و اشتغال روستایی بخش‌های آبپخش و مرکزی دشتستان با اشاره به اقدامات دولت در شهرستان دشتستان و حوزه‌های روستایی اظهار داشت: در سه سال اخیر، کارهای بزرگی در شهرستان دشتستان و حوزه‌های روستایی صورت گرفته به گونه‌ای که تا سال 92 تنها پنج روستای شهرستان از شبکه گاز برخوردار بودند اما امروز بیش از 60 روستای شهرستان گازدار هستند.

ارسلان زارع با بیان اینکه اقدامات دولت در حوزه ورزشی سرانه فضای ورزش روستایی در این شهرستان را افزایش داده است گفت: اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه ورزشی باعث شد تا سرانه فضای ورزش روستایی در این شهرستان از 53 صدم متر مربع به 76 صدم متر مربع برسد.

زارع درباره اقدامات زیربنایی در بخش آموزش‌وپرورش، افزود: دانش‌آموزان این شهرستان در سه سال اخیر به‌ویژه در بخش روستایی توانسته‌اند رتبه نخست استان بوشهر را به‌دست آورند و در بسیاری از لیگ‌ها و تیم‌های علمی رتبه‌‌های خوبی کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه‌ی تقویت علمی حوزه آموزش نیز گفت: یکی از این اقدامات بهره‌برداری از 48 پروژه فضای آموزشی با 162 کلاس درس و اعتبار 230 میلیارد ریال در سه سال اخیر است.

زارع با اشاره به لزوم توجه به توسعه روستایی گفت: بخش اشتغال، صندوق کارآفرینی امید، صندوق های خرد روستایی زنان از جمله اقداماتی است که تنها در این حوزه ها تاکنون 140 میلیارد ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.