فرماندار دشتستان استان بوشهر گفت: 131 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 680 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان به بهره برداری می رسد .

131 طرح عمرانی در دشتستان افتتاح می شودبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ارسلان زارع روز پنجشنبه در نشست شورای اداری دشتستان افزود: دولت تدبیر و امید دستاوردهای زیادی داشته که ثبات امنیت و آرامش اجتماعی یکی از نتایج تلاش های دولت، پشتیبانی مردم، اجرای منویات مقام معظم رهبری و رشادت نیروهای مسلح است.

وی اضافه کرد: امروز رشد 5 درصدی اقتصادی کشور به نسبت رشد منفی پیش از آغاز دولت تدبیر و امید نشان دهنده تغییر و کار شگرف این دولت در این حوزه است.

زارع یادآور شد: استفاده بهینه از فرصت ها برای خدمت رسانی به مردم و تلاش برای تکمیل طرح های عمرانی با کیفیت مطلوب در زمان مناسب از جمله برنامه های موفق این دولت است.

وی، روند مناسب اجرای طرح پایلوت آبیاری نوین در آبپخش و افتتاح 50 هکتار آن، تامین اعتبار برای احداث بیمارستان 17شهریور برازجان که در بودجه سال آینده لحاظ می شود، احداث چند مرکز جامع و سلامت دهان و دندان و تقویت بنیه علمی و ارتقای سطح موفقیت های دانش آموزان دشتستانی را از موفقیت های دولت در این شهرستان عنوان کرد.

زارع، با اشاره به لزوم تحقق منشور حقوق شهروندی، طرح ارتقای حقوق شهروندی در مدارس متوسطه اول و دوم دشتستان را مهم دانست و از مسولان و مردم خواست در این ارتباط همکاری بیشتری داشته باشند.

فرماندار دشتستان با اشاره به اهمیت دهه مبارک فجر به همکاری لازم مسئولان با ستاد دهه فجر و شرکت در برنامه های زنگ انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن و معرفی خدمات ارزنده نظام به مردم تاکید کرد. 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از برگزار کنندگان مراسم نکو داشت دکترسید محمد مهدی جعفری نهج البلاغه پژوه دشتستانی مطرح کشور و حامیان این مراسم گفت: معرفی نخبگان و آثارشان و جایگاه علمی و اخلاقی آنها نیاز امروز نسل جوان است.

محمد باقر سعادتاظهار داشت: با به بهره برداری رسیدن 2 پروژه سد دالکی و آبیاری نوین تحت فشار نخیلات شهرستان، کشاورزی دشتستان به شکوفایی خواهد رسید.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.