ستاد هماهنگی و نظارت بر کانونهای فرهنگی هنری مساجد مازندران به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیانیه ای صادرکرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون ھای مساجد مازندران در متن این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران در حالی پا به سی ونھمین بھار عمر خود می گذارد که پس ازگذشت 38 سال در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی؛اقدام وعمل است چھره ای از ایران خود کفا در فرھنگ، دین، ھنر، صنعت، علم، پزشکی، کشاورزی و ... را به جھانیان معرفی می کند که ھیچ تحریمی را جلو دار این حرکت رو به رشد نمی داند و از ھیچ قدرتی نمی ھراسد.

این چھره ی ایران پس از 38 سال مجاھدت و استقامت است که تنھا با اتکال بر خداوند متعال، آرمانھای امام راحل و رھبری حضرت آیت االله خامنه ای(دامت برکاته) در برابر آمریکای ھمیشه مکار و دروغگو با حفظ ھمدلی و وحدت و حمایت جوانان نخبه قد علم کرده است.

ایران سی و ھشت سال پس از انقلاب اسلامی، اکنون یاور مظلومان و آزادی خواھان جھان است در حالی که آمریکای جنایتکار یاور اسرائیل، عربستان و تروریست ھایی است که مرامشان نسل کشی است.

به لطف این انقلاب و بدون ھراس از آمریکا و ھم پیمانان خونخوارش، عزت ملتی که بر سر پیمانشان ایستاده اند و ھم چنان پس از گذشت سالھا بر سه اصل « استقلال، آزادی،جمھوری اسلامی » تاکید دارند روز به روز بیشتر می شود.

22بھمن امسال نیز ملت غیور ایران در ھر شھر و روستایی با مشت ھای آھنین و صدایی رسا ترس بر اندام مدعیان آزادی و آزادیخواھی خواھند انداخت و بنا به فرموده مقام معظم رھبری(مدظله العالی) به گوش رئیس جمھور جدید آمریکا و دیگر کشورھا خواھد رساند که « ایرانی از ھیچ تھدیدی نمی ھراسد.»

دبیرخانه کانونھای فرھنگی ھنری مساجد استان مازندران ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که خاستگاه اصلی آن مسجد است و یاد و خاطره امام خمینی(ره) و یار دیرینش حضرت آیت االله ھاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجلس تشخیص مصلحت نظام، شھدای انقلاب اسلامی- دفاع مقدس- مدافعین حرم و غیور مردان آتش نشان که به عنوان فرزندان انقلاب اسلامی درس ایثار و فداکاری را خوب آموخته و به منصه ظھور گذاشتند را گرامی می دارد و از ھمه مردم فھیم و انقلابی استان خصوصا ائمه جماعات، مدیران مسئول، کتابداران و اعضا کانونھای فرھنگی ھنری مساجد مازندران دعوت به عمل می آورد تا با حضور پرشور در راھپیمایی 22 بھمن و نماز جمعه با آرمانھای امام خمینی (ره) و رھبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت االله خامنه ای و اھداف مقدس شھدا تجدید پیمان کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.