طرح های برق رسانی با اعتباری به مبلغ 25 میلیارد و 680 میلیون ریال در سمنان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛   مهدی زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: خدمات صنعت توزیع برق به صورت همه گیر است و کلیه ساکنین نقاط شهری و روستایی از نعمت برق بهره مند می شوند . 

مهدی زندیه وکیلی با بیان این که توسعه زیر ساخت های بخش برق به صورت مناسبی انجام شده افزود: پروژه هایی که در عرصه توزیع برق به ثمر رسیده، جملگی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و همگام با اهداف دولت تدبیر و امید است .

فرماندار شهرستان سمنان نیز در این آئین ضمن قدردانی از تلاش و زحمات کارکنان خدوم صنعت توزیع برق گفت: خدمت صادقانه در جهت استحکام پایه های این نظام الهی از ارزش والایی برخوردار است و بهترین لحظات عمر انسان وقتی است که در خدمت به خلق خدا سپری شود.

سبدعباس دانائی افزود: یکی از دستگاه های پیشتاز در عرصه خدمت رسانی، صنعت توزیع برق شهرستان است و اقدامات شایسته ای در مدیریت و توسعه زیرساخت های لازم برای تامین برق مشترکان صورت پذیرفته است . 

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان اظهار داشت: طرح هایی که در دهه فجر امسال به بهره برداری رسیدند در راستای توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق در سطح شهرستان به ثمر رسیده و همچنین برای تامین روشنایی برخی معابر اجرایی و افتتاح شده اند.

انتهای پیام/ ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.