براثر انفجار توام با آتش سوزی در یک واحد مسکونی در خیابان آیت الله عبادی شهر مشهد دو نفر دچار سوختگی شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسن نجمی سرپرست دو ایستگاه اتش نشانی مشهد گفت : مقارن ساعت 10:18 امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله نجاتگران و آتش‌نشانان ایستگاه های شماره 1 ، 44 و 28 را به محل حادثه در خیابان آیت الله عبادی اعزام شدند.

انفجار توام با آتش سوزی در یک واحد مسکونی

وی افزود : این حادثه بر اثرانفجار آبگرمکن در منزل مسکونی در خیابان آیت الله عبادی روی داده است.

سرپرست دو ایستگاه اتش نشانی مشهدگفت: محل حادثه یک منزل مسکونی دو طبقه بود که انفجار در زیر زمین آن اتفاق افتاده و منجر به آتش سوزی و تخریب در ، پنجره و شیشه های زیر زمین شد.

به گفته حسن نجمی بر اثر این حادثه یک مرد 68 ساله و پسر 9 ساله که در زیر زمین منزل قصد روشن کردن آبگرمکن را داشتند ، با بروز انفجار توام با آتش سوزی دچار سوختگی شدند.

وی افزود: آتش نشانان با قطع جریان برق و گاز اقدامات اولیه ایمنی را انجام داده و با استفاده از تجهیزات اطفایی ، آتش سوزی را مهار و خاموش کرده و همچنین آسیب دیدگان این حادثه را جهت مداوا و انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

سرپرست ایستگاه های شماره 2 و 44 آتش نشانی مشهد با بیان اینکه تحقیقات بیشتر در خصوص علت این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال انجام است گفت : بر اساس بررسی های اولیه ما نشت گاز از شیلنگ آبگرمکن و ایجاد جرقه ، علت بروز این حادثه و سوختن بخشی از لوازم مستعمل و قابل اشتعال موجود در زیر زمین تخمین زده شده است.

انتهای پیام//ف.ج


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.