آتش گرفتن یک منزل مسکونی در بزرگراه بسیج، خسارت مالی فراوانی را برجای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آتش نشانان همزمان با اجرای عملیات ایمن سازی محل حادثه، عملیات آبرسانی و خاموش کردن شعله‌های آتش را انجام دادند و با خاموش کردن کامل آتش سوزی در کمترین زمان ممکن، دود ناشی از آتش سوزی را با استفاده از هواکش مخصوص از ساختمان تخلیه کردند.


با دریافت خبر آتش گرفتن یک باب منزل مسکونی در بزرگراه بسیج که علت رخداد آن شارژ گاز فندک‮ در مجاورت شعله اعلام شد، بلافاصله آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه فرستاد.‬

به گفته سرآتشیار حسین صالح نظر آباد، مدیر منطقه سه عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد، در جریان این حادثه شعله‌های آتش واحد مسکونی طبقه دوم ساختمان دو طبقه را در بر گرفته بود و در همین حال چهار نفر از ساکنان نیز در محاصره دود و آتش قرار گرفته بودند که در همان لحظات اولیه توسط اهالی محل به بیرون از منزل هدایت شدند.

وی با اشاره به کم عرض بودن معابر در آن محدوده و عدم امکان ورود خودروهای عملیاتی به محل حادثه، افزود: آتش نشانان از فاصله یکصد و بیست متری محل حادثه اقدام به شیلنگ کشی نمودند.

وی گفت: آتش نشانان همزمان با اجرای عملیات ایمن سازی محل حادثه، عملیات آبرسانی و خاموش کردن شعله‌های آتش را انجام دادند و با خاموش کردن کامل آتش سوزی در کمترین زمان ممکن، دود ناشی از آتش سوزی را با استفاده از هواکش مخصوص از ساختمان تخلیه کردند.

انتهای پیام// ز.ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.