حضور مردم شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن هر سال نشانگر دلبستگی و وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ، مولوی عبدالغنی دهانی سرپرست دبیرخانه ائمه جمعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت گفت: 22 بهمن روز همبستگی ملت مسلمان ایران است و همه در این روز یکپارچه ندای «هیهات من الذله» را سر می دهند.

مولوی عبدالغنی دهانی افزود: حضور مردم شیعه و سنی در این راهپیمایی نشانگر دلبستگی مردم و وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین عشق و علاقه مردم به ولی امر مسلمین حضرت آیت ا... خامنه ای است.

وی تصریح کرد: برگزاری باشکوه هرساله این راهپیمایی نشان می دهد که مردم بعد از 38 سال همچنان به نظامشان، میهنشان و ولی فقیه عشق می ورزند و وحدت و همبستگی خود را حفظ کرده اند.اعتقاد و اعتماد مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی ایران را در این روز دنیای استکبار و معاندان نظام مشاهده می کنند و چشمان به این است که ببینند حضور مردم در این روز چگونه است.

وی تاکید کرد: هر چه حضور پررنگ تر باشد دنیای استکبار نسبت به ما و مملکت ما و اهداف شومی که علیه این کشور دارد، ناامیدتر خواهد شد و قدرت مردم را در روز 22 بهمن خواهند دید و متوجه می شوند تصمیماتی که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران می گیرند را نمی توانند عملی کنند.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در این روز به استکبار و معاندان نشان می دهد که ملت ایران پشتیبان نظام و ولی فقیه است و این موضوع راه را بر آن ها برای هر گونه دست درازی می بندد.انقلاب اسلامی ایران در روز 22 بهمن 57 با وحدت و همبستگی به پیروزی رسید و همان وحدت و همبستگی طی 38 سال همیشه ملت ما را سرافراز نگه داشته است.

وی عنوان کرد: پیروزی در 8 سال جنگ تحمیلی و همچنین در میادین علمی، ورزشی، اقتصادی از ثمرات وحدت است.رشد اقتصادی به خصوص پیشبرد اقتصاد مقاومتی هم در سایه وحدت به دست می آید و حضور و وحدت مردم باعث دوام نظام و پیروزی ما خواهد بود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار