30 هزار تن کود سرک برای کشت محصولات کشاورزی استان تامین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : این میزان کود برای استفاده حدود 170 هزار هکتار از مزارع گندم آبی و دیم ، جو آبی و دیم و کلزا با هماهنگی شرکت خدمات حمایتی در بین زارعین توزیع می شود .

فرزاد خوش اخلاق افزود : حدود 21 هزار و 500 تن به کشت گندم ، 6 هزار تن به کشت جو و مابقی به کشت کلزا اختصاص داده شده است .

وی از کشاورزان خواست : با مراجعه به مراکز خدمات جهاد کشاورزی مربوطه برای دریافت سهمیه خود اقدام  و از تهیه کودهای شیمیایی از مراکز و منابع نامعتبر خودداری کنند .

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : برای کشت بهاره محصولات زراعی استان بیش از 28 هزار و 500 تن کود اوره ، 18 هزار تن کودهای فسفاته و 12 هزار و 500 تن کودهای پتاسه تعیین شده است که در زمان کشت به زارعین تحویل داده می شود .

خوش اخلاق اضافه کرد : علاوه بر کودهای اصلی حدود 39 هزار تن کودهای غیر تکلیفی (ماکرو و میکرو) بین مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های تابعه تقسیم بندی و سهمیه بندی شده که با همکاری شرکت خدمات حمایتی استان و زیر نظارت مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها آماده تحویل به کشاورزان است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار