به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی پویش‌هایی در فضای مجازی به راه افتاده است که در آن کاربران قرار گذاشتند فردا حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با فرارسیدن 22 بهمن روز پیروز انقلاب اسلامی ایران  چهره ی شهید و نقش خونین شهادت، در برابر چشم ها پدیدار می گردد و حضور یکپارچه مردم در این راهپیمایی عظیم نماد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و تجدید بیعت با آرمان های مقدس امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب می باشد.

 یوم الله 22 بهمن نماد زرینی از وحدت و همبستگی ملت در سراسر ایران اسلامی است و مردم مومن و شهید پرور ایران همواره در امتداد نهضت سرخ عاشورا و با تبعیت از مقتدای خود، آماده ایثار و حماسه سازی هستند.

به همین مناسبت بار دیگر کاربران فضای مجازی دست به کار شده و با راه اندازی هشتگ های #ما_می آییم، #همه_می آییم و #22_ بهمن اعلام کردند که هم صدا با هموطنان خود درراهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا می کنند ودر کنار هموطنان خود قرار می گیرند و نام زیبای "ایران" را سر می دهند و به همه نشان می دهند که این همبستگی که در سرزمین ایران وجود دارد همیشگی هست و با هیچ اتفاقی از بین نمی رود.

دشمنان سعی میکنند انقلاب را از یاد مردم ببرند؛اما مردم باحضور پرشور و گسترده  در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر امید های واهی استکبار جهانی را به نامیدی آن ها تبدیل کرده و با انسجام و همدلی خود بار دیگر مشت محکمی بردهان آمریکا و دشمنانمان خواهند زد.
























22بهمن










انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۲:۳۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
ههههههههه