بازارچه دستاوردهای دانش آموزان مدرسه راهنمایی پروین اعتصمامی دوراهک،با حضور مسئولان محلی و نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در دوراهک افتتاح شد.

برگزاری بازارچه دستاوردهای دانش‌آموزی در دوراهکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرماندار شهرستان دیر صبح چهارشنبه در افتتاح این بازارچه با تبریک دهه مبارک فجر، گفت: ایجاد فضای پویا و فعال مبتنی بر جامعه محوری در مدارس و توسعه فرهنگ کارآفرینی و مهارت‌آموزی، یکی از دستاوردهای برگزاری جشنواره‌های دانش‌آموزی در مدارس است.

حمزه اعتماد افزود: باید با ارائه برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله برپایی جشن انقلاب، مسابقات، جشنواره‌ها پیرامون انقلاب اسلامی نسل سوم و چهارم انقلاب را بیشتر از قبل با دستاوردهای انقلاب آشنا کرد.

مدیر مدرسه پروین اعتصامی شهر دوراهک در این مراسم گفت: این نمایشگاه با هدف افزایش مهارت مدیریت خانواده، پرورش توانمندی‌های دانش آموزان، ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان و تعاون و همکاری، توسط دانش‌آموزان این مدرسه برگزار و مورد استقبال خوب خانواده ها و مسئولان قرار گرفت.

زینب انبیا ضمن تقدیر از تلاش دانش آموزان و حضور مسئولان محلی و نماینده مجلس، افزود: در این بازارچه هر دانش آموز با هر توان و هنری که در زمینه پخت غذا، صنایع دستی و ... دارد، به عنوان فروشنده تلاش می‌کند تا کالای خود را برای آنکه بتواند به همکلاسی خود کمک کند بفروش برساند.

انبیا گفت: این نمایشگاه با حضور ۱۲۰ دانش آموز برگزار شد که در پایان از  دانش آموزان برتر در ساخت و تهیه آثار هنری تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.