عملیات اجرایی کانون فرهنگی هنری مسجد فاطمه زهرا شهر دوراهک با حضور مسئولان آغاز شد.

آغاز عملیات ساخت کانون فرهنگی هنری در دوراهکبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امام جمعه دیر پیش از ظهر سه‌شنبه در این آئین با تبریک دهه مبارک فجر گفت: مسائل فرهنگی و اجتماعی جایگاه ویژه‌ای در زندگی افراد جامعه دارد و آسیب‌های مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز به مراتب بیشتر از مسایل امنیتی و اقتصادی است.

امام جمعه دیر اظهار داشت: هدف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این است که جوانان با گذراندن دوره های فرهنگی هنری توانمند شده و به منابع انسانی، فرهنگی و هنری برای نظام و کشور و سرمایه های عظیم انسانی برای رشد و توسعه کشور تبدیل شوند.

شهردار دوراهک در این آیین گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد فاطمه زهرا در زمینیبه مساحت ۴۵ متر مربع که توسط شورای اسلامی و شهرداری دوراهک اهدا شده است عملیات اجرایی آن آغاز گردید.

هوشنگ احمدی افزود: در سال جاری از طرف شورا و شهرداری این شهر یک قطعه زمین به مساحت ۲۰۰ متر مربع برای ساخت کانون فرهنگی مسجد صاحب الزمان، یک قطعه زمین به مساحت ۱۰۵ متر مربع برای ساخت کانون فرهنگی مکارم الخلاق و یک قطعه زمین به مساحت ۴۵ متر مربع برای ساخت کانون فرهنگی مسجد فاطمه زهرا اهدا و واگذار شده است.

شهردار دوراهک با بیان اینکه حمایت از برنامه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های مهم و اصلی مدیریت شهری و شورای اسلامی است، اظهار داشت: مسئولان کانون‌های فرهنگی، باید با برنامه‌ریزی کاربردی و کارشناسی زمینه جذب و ماندگاری جوانان در مسجدها و دیگر اماکن مذهبی را فراهم کنند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.