نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز چهارشنبه وارد یزد شد و مورد استقبال استاندار و مسئولان این استان قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی در فرودگاه شهید صدوقی یزد با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هدف خود از سفر به این استان را دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، ادای احترام به شهیدان، دیدار با جانبازان و خانواده های شهدا و شرکت در نشست شورای اداری استان اعلام کرد.
استاندار یزد هم با تبریک دهه فجر از حضور نماینده ولی فقیه و معاون رئیس جمهور به یزد قدر دانی و اظهار امیدواری کرد این حضور، منشا و خیرات و برکات برای مردم استان و جامعه ایثارگری یزد باشد.

بازدید از مرکز جامع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی استان، حضور در گلزار شهدای خلدبرین و افتتاح تقاطع غیر همسطح شهرستان مهریز از جمله برنامه های سفر سه روزه حجت الاسلام شهیدی در استان یزد است.

وی همچنین با حضور در شهرستان بافق ضمن ادای احترام به شهیدان در افتتاح پروژه های این منطقه شامل پلی کلینیک تخصصی، مدرسه خیری، کلنگ زنی باغ ایرانی و چند پروژه شهری شرکت خواهد کرد.

حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان یزد و دیدار با خانواده شهید مناقبی فر در تفت از دیگر برنامه ها معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید کشور در سفر به استان یزد است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار