شهردار بندر گناوه گفت: اینگونه کارهای نیکوکارانه و فرهنگ‌ساز اثرات بسیار مثبتی در جامعه خواهد داشت.

بازدید شهردار گناوه از بازارچه‌ی نیکوکاری
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شهردار گناوه با بیان اینکه برپایی این بازارچه در این سطح کار بسیار بزرگ و قابل ستایشی است، اظهار داشت: شهرستان گناوه همیشه دارای خیرین و نیکوکارانی بوده است که از جمله فعالیت‌های خیرخواهانه‌ی آن‌ها می‌توان به ساخت بیمارستان و مدارس اشاره کرد.

حسین حسن‌زاده با اشاره به فعالیت جوانان شهرستان گناوه در عرصه نیکوکاری، گفت: از جمله انجمن‌های خیریه‌ای که به وسیله‌ی جوانان شهرستان، راه‌اندازی شده و اداره می‌شوند می‌توان انجمن‌ خیریه‌ی بقیه‌الله و بنیاد نیکوکاری کیمیا را نام برد که در محرومیت‌زدایی و توانمندسازی نیازمندان جامعه گام‌های بزرگی برداشته‌اند.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه اینگونه کارهای نیکوکارانه و فرهنگ‌ساز اثرات بسیار مثبتی در جامعه خواهد داشت، افزود: امیدواریم که شهروندان گناوه‌ای نیز با بازدید از این بازارچه و خرید از آن سهم کوچکی در راستای کمک به نیازمندان جامعه داشته باشند.

وی ادامه داد: ما نیز تا به امروز در حد توان خود همکاری های لازم را با اینگونه موسسات داشته‌ایم و امیدواریم که توانسته باشیم قدمی در راستای کمک به نیازمندان جامعه خود برداریم.

در این آیین، شهردار بندر گناوه، عضو شورای شهر گناوه و رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان‌های گناوه و دیلم با برداشتن یک آرزو از درخت آرزوهای بازارچه آمادگی خود را جهت برآورده ساختن آرزوهای این نیازمندان اعلام کردند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.