دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی از برپایی نمایشگاه انقلاب در مسیر حرکت راهپیمایی 22 بهمن برای آشنایی با دستاوردهای انقلاب خبر داد.

برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در مسیر راهپیمایی 22 بهمنحامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده برای راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب که به مناسبت این ایام برپا شده بود در روز راهپیمایی در مسیرهای حضور مردم به فعالیت ادامه می‌دهد.

وی افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و روحیه استکبار ستیزی ملت ایران علیه اسکتبار و پروژه نفوذ تبیین می‌شود.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی بیان کرد: حضور با صلابت در راهپیمایی 22 بهمن با توجه به شرایط حساس این روزها از جهت مسائل بین‌المللی پاسخی به بیهوده گویی‌های دشمنان اسلام است.

علامتی اظهار داشت: دانش‌آموزان با حضور پر قدرت خود بار دیگر به دنیا نشان می‌دهند که هیچ دشمنی برای مملکت خطرناک نیست و این روز مظهر اقتدار ملی کشور محسوب می‌شود.

وی وجه تمایز راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته بصیرت بیشتر دانش‌آموزان نسبت به حزیان گویی‌های امریکا دانست و عنوان کرد: با توجه به انتخابات اخیر آمریکا و مناظره‌های نامناسب پیش از آن دانش‌آموزان چهره واقعی سردم داران آمریکا را شناختند و با شکوه و صلابت بیشتری امسال در مراسم بزرگداشت 22 بهمن شرکت می‌کنند.

وی یادآور شد: حضور تمامی دانش آموزان در این مراسم نشان از آگاهی و بصیرت نوجوانان و جوانان بوده و بیانگر یکپارچگی ملت ایران در برابر دشمنان نیز به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار