وقتی نامزدها اعلام می‌شود یعنی جشنواره تمام شده است و این‌گونه جمعیت مخاطبان فیلم ما کم می شود.

اعتراض خبرنگاران به غیبت عوامل فیلم «فصل نرگس» و توضیحات تهیه‌کننده فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در نشست خبری فیلم فصل نرگس تنها حضور یافت و دلیل تنها آمدنش را این گونه توضیح داد: گروه فصل نرگس هیچ مشکلی با هم ندارند و هر روز و همواره کنار هم و با هم فیلم دیدیم و در سینماهای مردمی نیز با هم بودیم، اما در سینما اصحاب رسانه تنها آمدم به دلیل وضعیت جشنواره از ابتدا تا کنون است و اعلام زودهنگام اسانی کاندیدا ها است، وقتی نامزدها اعلام می شود یعنی جشنواره تمام شده است و این گونه جمعیت مخاطبان فیلم ما کم می شود و ما نمی خواهیم که وقت جشنواره و خبرنگاران مطبوعاتی را بگیریم.

وی ادامه داد: ما حتما در فضایی صمیمی بعد از جشنواره نشست خبری برگزار خواهیم کرد و من امروز فقط برای عرض ادب این جا هستم.

تهیه‌کننده فیلم ادامه داد: من مفتخرم که اسم من ور میان کاندیدا ها نیست، انتخاب و داوری نباید سلیقه ای باشد ولی هست و اگر این جا نیستیم علت ما معترض بودن نیست

صباغ سرشت اظهار داشت: من سر فیلم خودم شاهد خروج یکی از منتقدان بودم که قرار است فیلم را در برنامه سینمایی تحلیل کند، منتقد عزیز شما اگر از فیلم خوشتان نیامده به عنوان وظیفه ات باید فیلم را ببینی، چگونه می توانی فیلمی را که تا بیست دقیقه ای دیده ای نقد کنی؟ اتفاقا ما عاشق انتقاد هستیم.

در جریان این نشست خبری، خبرنگاران به اقدام عوامل فیلم سینمایی «فصل نرگس» که بی احترامی به اهالی رسانه می‌دانستند، اعتراض کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.