محسن قرایی کارگردان «سد معبر» نسبت به کاندیدا نشدن حامد بهداد در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعتراض کرد.

به گزارشحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی اعلام نامزدهای بخش های مختلف سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر محسن قرایی کارگردان فیلم سینمایی «سد معبر» نسبت به نامزد نشدن حامد بهداد برای بازی در این فیلم در یادداشتی اعتراض کرده است.
 
متن این یادداشت به شرح زیر است:

«به دنبال راهی هستم تا كاندید نشدنِ حامد بهداد برای بازی در فیلمم را باور كنم. هیچ راهی مرا به مقصد نمی رساند.

بازی در نقشی پیچیده كه تمامِ زوایای پیدا و پنهانِ فیلمنامه در آن نهفته است.
فیلمنامه ای كه ظاهرن آنرا دوست داشته اید و كاندیدش كردید.

آیا لحظه ای در این فیلمنامه كه دوستش داشتید وجود دارد كه بازیگر از عهده اش بر نیامده باشد. آیا شباهتی بینِ این شخصیت و بازی های پیشینِ بازیگرش میبینید؟

تألیف چیست؟ این بازی برای من و بسیاری كه فیلم را دیده اند دستاورد است.

همه چیز برایم آكنده از شك است. چرا حامد را كاندید نكرده اید؟!! با وجود هر شكل دشمنی هم باز حامد را باید كاندید می كردید، كسی ناراحت می شد؟ به جای خاصی بر می خورد؟

باران كوثری و محسن كیایی (بازی)، مرتضی هدایی (مدیر فیلمبرداری)، محمود دهقانی (چهره پردازی)، حجت اشتری و نگار نعمتی (صحنه و لباس)، سعید بجنوردی و حسین ابوالصدق (صدا)، رضا مرتضوی (موسیقی) و بهمن كامیار (فیلم)

شما همگی در فهرست كاندیدهای من هستید، بدونِ تعصب و با افتخار.

پ ن:
دوست می داشتم نام همه همكارانم در سایر فیلمها كه به ناحق در این فهرست نیستند را صدا بزنم ولی نامه كوتاه است ، عذرخواهی از آنها كه از قلم افتاده اند.

حمید نعمت الله(رگ خواب)، فریدون جیرانی (خفه گی)، فرشاد محمدی (رگ خواب)، مسعود سلامی (خفه گی)، احمد مهرانفر (ماجرای نیمروز)، ترلان پروانه (فراری)، مهدی موسوی (ویلایی ها)، سجاد پهلوانزاده (ماجرای نیمروز) و ...»



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار