وزیر سابق نفت عراق گفت: انقلاب اسلامی جهان و منطقه را تکان داد و به ملت ها، مسلمانان و دوستان اهل بیت عظمت بخشید.

تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی به برکت رهبری تاریخی امام خمینی(ره) بود
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عادل عبدالمهدی وزیر سابق نفت عراق عصر امروز (سه شنبه) در دیدار با علی اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: انقلاب اسلامی رخداد بسیار بزرگی بود که ٣٨ سال پیش به رهبری امام خمینی (ره) صورت گرفت که ما از این رخداد خرسندیم.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی جهان و منطقه را تکان داد و به ملت ها، مسلمانان و دوستان اهل بیت عظمت بخشید که تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی به برکت رهبری تاریخی امام خمینی(ره) بود.
 
وزیر سابق نفت عراق خاطرنشان کرد: پیروزی هایی که در چند دهه گذشته اتفاق افتاد همه را حیرت زده کرد و ما معمولا سرگرم مسائل کوچه هستیم و از مسائل بزرگ غافلیم در حالی که هیچکس تصور نمی کرد این انقلاب به حقیقت بپیوندد.
 
عبدالمهدی به سرنوشت اسفناک صدام اشاره کرد و گفت: صدام همین دیروز به خود اجازه داد و تلاش کرد که در برابر جمهوری اسلامی ایران بایستد و دشمنان زمانی تصور می کردند که جمهوری اسلامی ایران فرو می‌پاشد و صدام پیروز می شود اما کار به جایی رسید که سرنوشت صدام در گودالی کوچک افتاد.
 
وی با اشاره به مشکلات عراق و طرح آنان بیان داشت: ما علی رغم مشکلات اقتصادی و امنیتی پیروزی های زیادی نیز به دست آوردیم چرا که روند ما روند الهی و پیوسته به رسالت الهی است و از أصول و روش های ائمه الهام می گیریم.
 
وزیر سابق نفت عراق با طرح این پرسش که چه کسی تصور می کرد عراق اینگونه متحول شود اظهار داشت: حجم پیروزی ها و موفقیت های ما علی رغم همه مشکلات چشمگیر است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار