"هیلاری کلینتون" در نخستین پیام ویدئویی پس از انتخابات ریاست جمهوری، آینده را از آن زنان آمریکایی دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رولینگ استون؛ "هیلاری کلینتون"، نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، نخستین پیام ویدئویی خود را پس از شکست در این انتخابات منتشر کرد و گفت: آینده از آن زنان است.

این نخستین حضور کلینتون در انظار عمومی پس از شرکت در مراسم تحلیف "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، محسوب می‌شود. کلینتون این کلیپ را برای کنفرانس "مِیکِرز" که قرار است هفته جاری در کالیفرنیا برگزار شود، آماده کرده است. سخنان کلینتون بیشتر حول محور موضوع زنان تمرکز دارد.

هیلاری کلینتون در این ویدئو می گوید: باوجود تمامی تغییراتی که با آن مواجه هستیم، من اطمینان دارم که آینده از آن زنان است. انرژی قابل توجهی که زنان ماه گذشته از خود نشان دادند و یک راهپیمایی میلیونی را در سراسر کشور و جهان برنامه‌ریزی کردند؛ نشان داد  زنان در گوشه و کنار جهان باید این نیروی بالقوه را حفظ کنند و بیش از هر زمان دیگری با شجاعت به کار خود ادامه دهند.

در انتخابات ریاست جمهوری 20 نوامبر 2016، هیلاری کلینتون سه میلون رای مردمی بیش از ترامپ کسب کرد؛ اما در آرای الکترال از نامزد جمهوری‌خواه شکست خورد. وی پس از این شکست در هیچ محفل عمومی سخنرانی نکرده بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار