عضو شورای شهر تهران گفت: امریکایی ها همیشه دشمنی خود را با ملت ایران اثبات کردند به همین دلیل در راهپیمایی 22 بهمن به آنان می‌گوییم همچنان محکم در صحنه ایستاده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد دنیامالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران در سیصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود، اظهار داشت: امسال در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه به آمریکایی‌‌های امپریالیسم و رفقایشان می‌گوییم که ما به خاطر دین و عقیده‌هایمان و همچنین 220 هزار شهیدی که داده‌ایم همچنان محکم در صحنه ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان ما تصور می‌کنند که تضارب آرا در کشور به معنای اختلاف بین حاکمیت و مردم است، افزود: باید بگویم که این تضارب آرا توصیه امام(ره) و همچنین پیامبر(ص) بوده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران تأکید کرد: آمریکایی‌ها بدانند هر چه حضور خود را به صورت دخالت در کشور نشان دهند ملت بزرگ ایران با یکدیگر متحد‌تر خواهند شد و در این 38 سال نیز آن را به همه دنیا نشان دادند.

دنیامالی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران از روزهای اول پیروزی تاکنون دشمنی خود را اثبات کردند چرا که از زمان پیروزی جریان کردستان، لیبرال‌ها، تروریست، منافقان و شهادت 17 هزار نفر از هموطنان توسط منافقان نمونه بارز این دشمنی هاست به همین دلیل به ترامپ به عنوان امپریالیسم جهانی خواهیم گفت که خفه‌شو و گنده تر از دهانت با ملت ایران صحبت  نکن.


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار