رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اقشار مختلف مردم دعوت کرد در راهپیمایی 22 بهمن امسال با حضوری گسترده دشمنان نظام اسلامی را ناامید کنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: امسال راهپیمایی با شکوه و غرورآفرین 22 بهمن در بیش از 160 نقطه شهری و روستایی سراسر استان برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام هاشمی افزود: ملت ایران اسلامی در راهپیمائی غرور آفرین 22 بهمن با حضور همه جانبه خود نقشه های شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و تلاش مذبوحانه برای صلابت شکنی و یاس آفرینی را نقش بر آب خواهند ساخت.
وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 10 صبح روز جمعه در اراک برگزار خواهد شد گفت: این راهپیمایی با حضور اقشار مردم از مسیر میدان شهدا، خیابان محسنی، خیابان ادبجو، میدان البرز، به سمت مصلای بیت المقدس همراه با سخنرانی مهندس باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می گردد.
هاشمی با اشاره به برگزاری مراسم جشن انقلاب از ساعت 8 صبح روز بیست و دوم بهمن در میدان شهداء اراک افزود: اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان، برپایی غرفه های فرهنگی و ایستگاه های نقاشی و اجرای ویژه برنامه های شاد و مفرح توسط هنرمندان صدا و سیما همراه با پخش زنده تلویزیونی از جمله برنامه های این مراسم است.
انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار