یادواره ۱۶ شهید والامقام روستای رونج تربت‌جام برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این محفل معنوی که با حضور امامان جمعه و جماعات، فرماندار، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، خانواده شهدا و ایثارگران، بسیجیان و همرزمان شهدا و قشرهای مختلف مردم روستاهای بالاجام برگزار شد سید مصطفی میر شجاع گفت: امروز خوشبختانه به برکت خون شهیدان و ولایتمداری مردم قهرمان ایران ، آمریکا از ترس تا مرزهای خود عقب نشسته است.

آزاده و یادگار دفاع مقدس افزود: دشمن در حال مذاکره تهدید می کرد و بدانید اگر ایران در جهان قدرت نظامی نداشت نمی توانست صحبت کند امروز برای مذاکره باید قدرتمند باشیم.

او بیان داشت: شهدا شاگرد اول‌ های مکتب اسلام و قرآن هستند و برای ولایت تا پای جان ایستادند و امروز بزرگداشت شهیدان یک فریضه است.

میر شجاع تصریح کرد: وحدت، اقتدار، اعتلای نظام اسلامی و رمز موفقیت حاصل خون شهیدان است و از هر گلویی که ندای تفرقه بلند شود بدنبال ضربه زدن به انقلاب است.

او اظهار کرد: اساس وحدت شعار لا اله الله است و همین عبارت باعث ایثارگری های شهدا شده است و بنای انقلاب براساس ترجمان این شعار است.

آزاده و یادگار دفاع مقدس یاد آور شد: تمام دشمنی با جمهوری اسلامی بخاطر ماهیت دینی و افکار پایبند بر آن است و به دنیا نشان دادیم به تکیه بر خداوند می شود بدون حمایت قدرت های بزرگ و بخصوص آمریکا زندگی کنیم.

میر شجاع خاطرنشان کرد: ملت ایران با هیچ ملتی مشکل ندارد دعوای ما با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به خاطر خوی فرعونی و کشتار مظومان است و بخاطر همین نمی توانیم با مستکبرین پیمان ببندیم.

او در پایان با اشاره به سه ویژگی شهدا به نسل جوان توصیه کرد: مؤدب بودن، احترام به والدین و اقامه نماز اول وقت سه ویژگی شهدا بودند و جوانان با تأسی از راه و رسم شهیدان در مقابله با جنگ نرم دشمن در منزل باید مدافع حریم خود و جامعه باشند.

انتهای پیام// س ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.