فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ایران با تکیه بر سه محور وحدت، بصیرت و ولایت توانسته موازنه قدرت جهانی را در دنیا به نفع اسلام تغییر دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  سردار بهمن ریحانی در همایش "ماندگاری انقلاب اسلامی در پرتو وحدت، بصیرت و ولایت" با اشاره به برگزاری این همایش همزمان با دو استان گلستان و سیستان و بلوچستان برای اولین بار در کشور، اظهار کرد: برگزاری اینگونه همایش ها بسترهای ارزشمندی برای ماندگاری انقلاب اسلامی است.

ریحانی در ادامه وحدت، بصیرت و ولایت را رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه وحدت و بصیرت مردم حول محور ولایت توانسته از بحران های مختلف سربلند بیرون بیاید.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با بیان اینکه همه پیامبران و علمای دین نگران تفرقه و انشقاق مردم پس از خود بوده اند، افزود: امروز نیز دشمنان ضربه به ولایت و وحدت و بصیرت مردم را در دستور کار خود قرار داده و در تلاشند از این طریق بر جهان اسلام مدیریت کنند.

ریحانی با تاکید بر اینکه دشمنان در صددند تا اسلام آمریکایی را جایگزین اسلام ناب محمدی کنند و با تکیه بر بستر بی بصیرتی به اسلام و انقلاب ضربه بزنند، ادامه داد: اگر به این سه موضوع تمسک داشته باشیم، عزت و پیروزی فراتر از انتظار را پیش رو خواهیم داشت.

ریحانی افزود: ایران با تکیه بر سه محور وحدت، بصیرت و ولایت توانسته موازنه قدرت جهانی را به نفع اسلام تغییر دهد و خواب بزرگ دشمنان اسلام و نظام را بی تعبیر کند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.