کرمانشاه؛

آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: تصمیمات خوبی در ستاد مدیریت بحران استانداری اتخاذ شده و توانسته ایم تا حد زیادی مشکلات را برطرف کنیم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رضا محمودیان افزود: 2 روز قبل از آغاز بارش ها اطلاعیه مدیریت بحران کشور را به همه دستگاه های متولی مدیریت بحران استان شامل مدیران و فرمانداران ابلاغ کردیم و با وجود آمادگی تمام دستگاه ها افتادن دکل فشار قوی منجر به قطعی برق برخی از نقاط استان شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه حدود 100 تیر چوبی و سیمانی برق و نیز 2 دکل فشار قوی در یک مسیر در منطقه ماهیدشت سقوط کردند و به همین دلیل در برخی از مناطق استان برق قطع شد که بلافاصله با تشکیل جلسه اضطراری در استانداری و اتخاذ تصمیم های لازم توانستیم تا حد زیادی این مشکل را برطرف کنیم.

به گفته محمودیان، هم اکنون برخی از روستاهای بخش سرفیروزآباد، گواور و اسلام آبادغرب همچنان قطعی برق و مسدود شدن راه ارتباطی در نتیجه بارش برف سنگین را دارند.

وی همچنین از نجات جان پنج مادر باردار گرفتار در برف توسط نیروهای ارتش، سپاه، هلال احمر و فوریت های پزشکی خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، مشکل اصلی کنونی مسیرهای استان را تردد بدون زنجیر چرخ و ایجاد راه بندان عنوان کرد و گفت: تقاضا داریم شهروندان از تردد غیرضرور پرهیز کنند و در صورت تردد حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند هر چند پلیس راه نیز از تردد بدون زنجیر چرخ جلوگیری خواهد کرد.

محمودیان، با اشاره به پیش بینی تداوم بارش ها برای امروز و فردا از شهروندان خواست با باک پر حرکت بکنند و نیز پتو و آذوقه به همراه داشته باشند.

بارش برف از پنجشنبه شب استان کرمانشاه را فرا گرفته و هم اکنون نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، آماده ، ستاد ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.