همزمان با ایام دهه فجر گازرسانی به هشت روستای قهاب رستاق دامغان از مهمترین طرح های این شهرستان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان؛  فرماندار دامغان گفت: گازرسانی به هشت روستای قهاب رستاق دامغان از مهم ترین طرح های افتتاحی در دهه فجر امسال است که امیدوارم در آینده نزدیک 17 روستای دیگر دامغان از این نعمت برخوردار شوند.

علی اصغر مجد افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر شرکت برق منطقه ای استان سمنان بهره برداری از 2 طرح را در دستور کار دارد که افزایش ظرفیت پست 230 دامغان از 2.70 مگا آمپر به 2.160 مگا آمپر و ایجاد خط 63 کیلوولت شهرک صنعتی دامغان از طرح های این شرکت است.

وی با اشاره به چهار طرح قابل بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی در دامغان اظهارداشت: تامین آب آشامیدنی روستای قوشه، بهسازی مخازن هوایی روستاهای صالح آباد و کلا، بهسازی چاه سه روستای دامغان از جمله طرح های این شرکت است.

فرماندار دامغان تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری پنج طرح نصب انشعابات فاضلاب ، اصلاح و توسعه شبکه آب شرب را همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در شهر دامغان به بهره برداری می رساند.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز 16 طرح در ایام الله دهه مبارک فجر امسال در شهرستان دامغان به بهره برداری می رساند که بهسازی و اصلاح معابر 16 روستا در دامغان نمونه ای از این طرح ها است.

مجد افزود: بهره برداری از روکش آسفالت به طول 5 کیلومتر از طرح های شهر دیباج و احداث ساختمان شورا و ساختمان بوم گردی از جمله طرح های قابل بهره برداری شهرداری کلاته شهرستان دامغان در ایام الله دهه مبارک فجر امسال است.

فرماندار دامغان خاطرنشان کرد: تغییر الگوی کشت و استفاده از شبکه های نوین آبیاری و گیاهان گلخانه ای از سیاست های جدید دولت تدبیر و امید در مصرف بهینه آب کشاورزی است که در این زمینه هشت طرح جهاد کشاورزی دامغان در زمینه تسطیح اراضی و آبیاری تحت فشار در این دهه بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.