عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه هنوز تمامی عوامل پاسخگو از حادثه پلاسکو گزارش نداده‌اند، اعضای شورا بیش فعالانه قضاوت نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری، عضو شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و ششمین جلسه علنی شورای شهر امروز( یکشنبه) اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه، بررسی ابعاد مختلف حادثه پلاسکو برای قضاوت دقیق‌تر و اشراف به موضوع، بوده است.

وی تصریح کرد: این چه اخلاقی است که تا وقتی تمامی ابعاد قضیه روشن نشد و گزارش‌ها تنها از منظر یک دستگاه ارائه شده، به سرعت قضاوت کرده و خواستار استعفا و یا عذرخواهی شهردار می شویم.

شاکری با بیان اینکه هنوز 2 کمیته حقیقت‌یاب گزارش نداده‌اند، ادامه داد: این گونه رفتارها از سر صدق نبوده و تنها سیاسی کاری است که باید بدانیم این چوب بلند کرده شاید روزی بر سر همان مسئولانی که قضاوت عجولانه می‌کنند، فرود آید.

وی افزود: برخی از اعضای شورای شهر که این‌گونه دلسوزانه برای روشن سازی حادثه پلاسکو البته با قضاوت عجولانه حرف می زنند، باید بدانند که وجود آلودگی هوا و سونامی سکته و سرطان نیز در حال گرفتن جان شهروند همین مملکت است.

شاکری با بیان اینکه در رابطه با نظارت حادثه پلاسکو، برخی اعضا دچار بیش فعالی شده‌اند، گفت: اول اجازه دهیم گزارش کمیته های حقوقی، فنی و ایمنی ارایه شود و پس از آن بتوانیم قضاوت را بر مبنای اسناد گزارش شده، به درستی انجام دهیم.

عضو شورای شهر تهران افزود: حتی برخی از افراد از حق نظارتی خود گذشتند و اجازه بررسی این موضوع را به گروه‌های دیگر داده‌اند.

شاکری ادامه داد: در این حادثه ما شورایی‌ها باید برای تصویب سهم اندک بودجه سازمان آتش‌نشانی استعفا دهیم، چرا باید شانه خالی کنیم، اگر یک سر این مشکلات بر دوش شهرداری است، سر دیگر آن بر دوش اعضای شورا خواهد بود، چرا که ما نتوانسته‌ایم نظارت خوبی داشته باشم.

عضو شورای شهر گفت: اگر از همان ابتدا متوجه شدیم شهرداری تهران طرحی نمی‌دهد، ما باید این طرح را آماده می کردیم، بنابراین در مقام قضاوت، وظایفی را که امر نکرده ایم، از طرف مقابلمان مطالبه نکنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار