دومین صعود سراسری کوهنوردان گیلان به ارتفاعات کوهستانی چروده، بخش پره سر شهرستان رضوانشهر با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رضوانشهر با اعلام این خبر گفت: این صعود سراسری از سری برنامه های تقویمی سالانه کوهنوردی رضوانشهر به میزبانی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی این شهر است که به عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر روستای چروده ـ اندل و به مناسبت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستای چروده و اندل اجرا شد.

علی لطیفی افزود: صعود فرهنگی ـ ورزشی چروده علی رغم بارش های سنگین برف در اتفاعات کوهستانی گیلان با همکاری و پشتیبانی خوب کوهنوردان فنی شهرستان با موفقیت برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه فرهنگی ورزشی، دیدار با خانواده های معظم شهدای چروده، قرائت فاتحه در مزر شهدا و اهداء لوح سپاس یاد و خاطره شهدای جان بر کف این روستا گرامی داشته شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان رضوانشهر گفت: در بخش دیگری از برنامه ضمن صعود نکات فنی و آموزشی کوهنوردی به شرکت کنندگان و فراگیران آموزش داده شد.

لطیفی خاطرنشان کرد: این صعود با حضور بیش از 80 کوهنورد از شهرهای فومن، ماسال، رضوانشهر، پره سر، اسالم، تالش، لیسار و تعدادی کوهنورد آزاد شهرستان برگزار شد که از ساعت ۷ صبح آغاز و در ساعت ۱۷ به پایان رسید.




انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.