قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: ایجاد شفافیت در نیات واقفان ،توصیه مقام معظم رهبری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: اجرای امینانه نیات واقفین در قالب سامانه، یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری است که کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه حوزه وقف در دوران حدود 40 سال سلطنت ستم‌شاهی دچار عقب‌ماندگی‌های بزرگی شد،افزود: در گذشته یکی از شبهات در میان مردم شفاف نبودن رسیدگی به نیات واقفین بود بنابراین یکی از اقدامات ریاست محترم سازمان اوقاف کشور در این راستا ایجاد شفافیت در هر لحظه برای هر فرد است.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به تحول در ساختار سازمان اوقاف، گفت: با تشکیل معاونت بهره‌وری اقتصادی در سازمان اوقاف تحول بزرگی در بخش سرمایه‌گذاری برای موقوفات ایجاد شد.

عابد تربیت حافظان قرآن کریم در سازمان اوقاف را یکی دیگر از اقدامات ارزشمند این نهاد عنوان کرد و افزود: سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

وی به تودیع و معارفه ی مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: مدیرکل جدید و قدیم اوقاف خراسان جنوبی را از سرمایه ها و ذخایر سازمان اوقاف هستند و مبنای برنامه‌های سازمان اوقاف کشور نیز تعامل، ارتباط، وحدت، ارزش‌های انقلاب، دفاع از آرمان‌های انقلاب و دفاع از منویات مقام معظم رهبری است.

در این جلسه، حجت‌الاسلام هاشمی،به عنوان مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی معرفی و از زحمات حجت الاسلام گرایلی مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه استان تشکر و قدر دانی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.