با انتخاب افراد شایسته و کاردان مشکلات شهری رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد گفت: با توجه به اینکه پس از انقلاب اسلامی با تحریم‌هایی مواجه بوده‌ایم که منجر به مذاکرات هسته ای شد، چالش جمهوری اسلامی ایران با شش قدرت جهانی غرور آفرین است زیرا موفق شدیم برجامی را تدارک ببینیم که نکات بسیار موفقی دربرداشت.

وی با اشاره به حمایت‌هایی که اصناف و بازاریان از انقلابیون انجام داده‌اند، افزود: مسئولان ارشد استان همواره از نظرات نمایندگان اصناف بهره‌مند شده است.

وی با برشمردن مشکلات اصناف و تاکید بر درنظر داشتن آنها، درباره کوره‌های آجرپزی استان گفت: یکی از سیاست‌های استان تغییر سوخت کوره‌ها به گاز برای کاهش آلودگی بوده است و درباره انتقال کوره‌ها نیز پی‌گیر هستیم.

وی در خصوص مشکل اصناف مبنی بر حضور اتباع بیگانه در حوزۀ کارگری، تصریح کرد: کار و سکونت عامل حضور مهاجران خارجی در استان بوده که بعضا از نظر فرهنگی و امنیت مشکل‌ساز شده و لازم است ضمن پرهیز از رفتاری دوگانه با اتباع در این موارد تدابیر ویژه ای بیاندیشیم.

وی با توجه به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار کرد: دشمنان در قبال ملت‌هایی که اتحاد دارند و پشتیبان نظام و دولت هستند، عقب‌نشینی می‌کنند و باید ملت ایران با مشارکت بالا آسیب‌ناپذیری و نفوذناپذیری مردم ایران را در دنیا نمایان کند.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: این انتخاب شماست که مشکلات شهری را با انتخاب افراد شایسته و کاردان رفع خواهد کرد.

لازم به ذکر است: استاندار یزد از اصناف و بازاریان استان خواست در انتخابات شورای شهر افرادی را که می‌توانند شرایط زیست محیطی مناسب برای شهروندان فرآهم کنند و در ساماندهی شهری، افزایش فضای سبز و دیگر شاخص‌های شهری کمک‌کننده باشند، معرفی و انتخاب کنند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.