برنامه های فرهنگی در شهرستان زهک به مناسبت دهه فجر اجرا شد.

اجرای برنامه های فرهنگی در زهکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ؛ فرماندار زهک با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر اجرای چند برنامه ی فرهنگی در شهرستان زهک موجب تلفیق ارزش های انقلاب با حفظ این پیروزی می شود از اجرای این برنامه ها در ایام الله دهه فجر خبر داد.

جمشید رخشانی نسب فرماندار زهک گفت:تلفیق فرهنگ و ارزش های اسلامی و انقلابی جزو مولفه هایی است که باید با تکیه بر آنها حافظ و پاسدار این انقلاب بود.

وی بیان کرد:در همین راستا غبار روبی مزار شهدای روستای حسنخون که با حضور مردم و مسئولین شهرستان زهک برگزار شد موچب پیوند عمیق روحیه ی ایثار و شهادت در بین نسل جوان شد.

رخشانی نسب در ادامه بیان کرد:همچنین در راستای اعلام آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی رژه موتوری در مرکز این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه آثار و صنایع دستی جزو فراموش نشدنی فرهنگ سیستان و بلوچستان است گفت:یکی از برنامه های اجرایی در این دهه ی مبارک برگزاری نمایشگاه کتاب بسیج هنرمندان بود که خوشبختانه با استقبال مردم و مسئولین مواجه شد.

فرماندار زهک در پایان افزود:انقلاب اسلامی حاصل مشارکت مردم بود و امروز هم بیش از هر چیزی مشارکت و همکاری مردم است که موجب موفقیت و پیروزی کشور در عرصه های مختلف فرهنگی شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار