فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه خمینی شهر با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده سپاه صاحب‌ الزمان (عج )استان اصفهان در مراسم معرفی فرمانده جدید سپاه خمینی‌شهر گفت: ما در مقابل آمریکا ترس و هراسی نداریم ، ملت ایران و مقام معظم رهبری متحد و یکپارچه در مقابل زیاده‌خواهی آمریکاایستاده است .

سردارغلامرضا سلیمانی اظهار کرد: به گفته آمریکائی‌ها ودولت‌های غربی هشت هزار میلیارد دلار در کشورهای عراق ، سوریه و افغانستان هزینه کردند تا قدرت منطقه را کنترل کنند ولی موفق نشدند .

وی بابیان اینکه ترامپ اخیر کلماتی را به زبان آورده که گفته ایران با آتش‌ بازی نکند گفت: شکی وجود ندارد که آمریکا منشأء همه آتش‌ افروزی منطقه و جهان است ، فرزندان ملت ایران در آتشی که شما به پا کردید مثل فولاد آبدیده از این آتش خارج شدند و آتش را گلستان کردند.

سردار سلیمانی تصریح کرد:امام به ما یاد دادند قدرت اصلی از آن اسلام ناب و انقلاب اسلامی است ، بمب اتم و سلاح‌های پیشرفته قدرت تعیین‌ کننده نیست .

وی همچنین در مورد تغییرات فرماندهان سپاه در استان اصفهان گفت :در سه ماه گذشته در 14 ناحیه سپاه استان اصفهان تغییر و تحول مدیریت داشتیم ، جریان تغییر و تحول مدیریتی همیشه در بدنه سپاه در جریان است و هیچ دلیل خاصی ندارد چون برای ما مصلحت عالی بسیج و سپاه مدنظر است.

وی گفت: اعتقاد داریم سپاه باید کارهای بزرگی در خمینی‌ شهر انجام دهد ، کنگره ملی 2 هزار و 300 شهید شهرستان خمینی‌شهر نشان داد این شهرستان توانمندی بسیار خوبی برای رشد و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان بابیان اینکه توسعه زیرساخت‌های سپاه ناحیه خمینی‌شهر در اولویت اقدامات ما قراردارد گفت: از چهار استخر احداثی در پنج‌ ساله ششم یک استخر سرپوشیده به خمینی‌ شهر اختصاص ‌یافته است و اعتبار آن تا مراحلِ افتتاح و بهره ‌برداری تأمین پیش ‌بینی ‌شده است.

وی بابیان اینکه تلاش خواهیم مجموعه رفاهی ، ورزشی و فرهنگی برای عموم مردم در حال برنامه ‌ریزی است و قصد هیچ‌گونه بهره‌ برداری مالی از مجموعه نداریم تصریح کرد :تلاش خواهیم کرد سالن بزرگ نمایش در کنار مجموعه سپاه ناحیه خمینی‌شهر طراحی شود .
سردارسلیمانی با اشاره به جایگاه وِیژه و انقلابی خمینی‌شهر اعلام کرد : تلاش خواهیم کرد برای سال آینده برنامه خاص برای محلات و مناطق محروم خمینی ‌شهر پیش‌ بینی کنیم .

فرمانده سپاه صاحب‌ الزمان استان اصفهان تصریح کرد : تقویت اقشار ، هم‌افزائی و افزایش جذب جوانان به بسیج با ایجاد ظرفیت‌های جدید برنامه‌های به ‌روز و جذاب و حذف برنامه ناکارآمد محور فعالیت و تحول سپاه ناحیه خمینی ‌شهر است .
در این آیین سرهنگ سید علیرضا مشیر صدر به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه خمینی شهر معرفی و از سرهنگ حمید مرادی فرمانده سابق این ناحیه تجلیل شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار