سد کلقان با اعتبار بالغ بر500 میلیارد تومان بهار 96 به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فرماندار شهرستان بستان آباد درجمع مردم روستای نوجه ده سادات بااشاره به کمبود آب شرب در روستاهای شهرستان گفت: سد کلقان که نقش مهمی در تامین آب شرب،بهداشت وصنعت شهرستان دارد با اعتباری بالغ بر 536 میلیارد ریال تا پایان سه ماهه اول سال96 به بهره برداری می رسد.
بدر شکوهی همچنین از اختصاص بیش از 220 میلیارد ریال به دهیاریهای شهرستان در طول سه سال گذشته در دولت یازدهم گفت: با تمام مشکلات مالی که دولت با آن روبروست خوشبختانه اعتبارات دهیاریها افزایش چشمگیری داشته و درآینده شاهد رشد وتوسعه وآبادانی روستاها خواهیم بود.
شکوهی دراین رابطه ادامه داد: بیش از 90 دهیاری در شهرستان داریم که اکثریت آنهابه ادوات وماشین آلات جمع آوری زباله یا خودروآتش نشانی مجهز شده اند.
شکوهی همچنین توسعه  و اجرای طرح هادی در روستاهارا ازاولویتهای اصلی دولت برای تسریع در آبادانی روستاها برشمرد وگفت: اجرای طرح هادی اولین قدم در توسعه روستایی است واگر اهالی روستاهابرای اجرای طرح هادی مشارکت کنند دولت و بنیاد مسکن نیز اقدامات بعدی برای تسریع در آبادانی روستاها را انجام خواهند داد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.