رئیس پلیس‌راه استان اصفهان گفت: با وجود بارش‌های سنگین برف در چند روز گذشته در برخی محورهای استان، تمامی محورها و راه‌های استان اصفهان باز هستند و تردد در آن‌ها به صورت روان صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین پورقیصری  در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر با وجود بارش‌های سنگین برف در چند روز گذشته در برخی محورهای استان، تمامی محورها و راه‌های استان اصفهان باز هستند و تردد در آن‌ها به صورت روان صورت می‌گیرد.

وی افزود: در چند روز اخیر که بارش‌های برف را در محورهایی از استان داشتیم، هیچ یک از محورها و راه‌های استان مسدود نشده بود اما در برخی از نقاط کوهستانی تردد به کندی صورت می‌گرفت.

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان تصریح کرد: شهروندان اصفهانی دقت داشته باشند که در صورت برفی و کولاکی بودن هوا تا جایی که سفر آن‌ها ضرورت ندارد، از رفتن به سفر خودداری کنند.

وی در ادامه توصیه‌های پلیس به مردم، تأکید کرد: شهروندان قبل از رفتن به سفر، از وضعیت فنی خودروی خود اعم از باد لاستیک‌ها، چراغ‌ها و برف‌پاک‌کن اطمینان حاصل کرده و حتماً موارد گرم‌کننده خودروی خود را قبل از سفر تست کنند تا سفر مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید.

پور قیصری ادامه داد: هم‌چنین رانندگانی که می‌خواهند در روزهای برفی سفر داشته باشند، مقداری غذای و خوراکی‌های خشک همراه داشته باشند، باک بنزین خودرو را پر کرده و کارت معاینه فنی معتبر خودرو و زنجیر چرخ نیز همراه خود داشته باشند؛ این موارد از الزامات سفر در زمان بارش برف و کولاک است.

وی در پایان ابراز کرد: در زمان بارش برف و کولاک رانندگان دقت داشته باشند که سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروی مقابل را رعایت کنند و در زمان‌هایی که خودرو نیاز به توقف دارد، در مکان مناسب خودروی خود را متوقف کنند تا از بروز تصادفات جلوگیری شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار