مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان با اشاره به بارش برف و کولاک در گردنه های استان زنجان گفت:تردد در این محورها با زنجیرچرخ امکان پذیراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ خوشکام با اشاره به بارشها ی شب گذشته در گردنه های ذاکر خانچایی و بادامستان در محور زنجان -طارم ؛گردنه های زنجان-دندی و تخت سلیمان و گردنه آق گدیک در محور زنجان-تهم – چورزق و کولاک در این محورها گفت : تردد در این محور کوهستانی و برفگیر فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه 20 راه روستای به سبب وقوع کولاک نیاز به بازگشایی و پاکسازی دارند افزود: در حال حاضر راهداران در حال برفروبی و پاکسازی این محورها هستند.

خوشکام با بیان اینکه تردد در محورها اصلی استان بدون مشکل بر قرار است عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی و پیش بینی بارش برف و کولاک گفت : برف در محورهای مواصلاتی استان زنجان همراه داشتن زنجیر چرخ و لوازم ایمنی الزامی است.

وی به رانندگان توصیه کرد قبل ازسفر تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و با احتیاط در محورهای استان تردد کنند.

وی از مسافران خواست پیش از آغاز سفر از وضعیت محورهای استان زنجان اطلاع پیدا کنند و اضافه کرد: تلفن گویای 141، تلفن 1816 و سامانه پیامکی 1000241141 پل ارتباطی مردم با مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان است.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: تردد ، گردنه ، زنجیر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.