عبداله ویسی یکی از دلایل استعفای خود از سرمربیگری سپاهان را جذب جپاروف بازیکن ازبکستانی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبداله ویسی بعد از شکست تیم سپاهان مقابل پیکان از سرمربیگری زرد پوشان اصفهانی استعفا داد. نکته قابل توجه این است که ویسی نامه استعفایش را به یکی از خبرگزاری ها داد و باشگاه سپاهان را در جریان این نامه قرار نداد. 

بعد از استعفای عبداله ویسی مشخص شد که دلگیری وی از مسئولان سپاهان به علت جذب جپاروف است که بدون اطلاع ویسی این بازیکن ازبکی به خدمت گرفتند. 

مهدی اخوان سرپرست تیم سپاهان ضمن تائید این مطلب گفت: جذب علی کریمی اولویت اول ویسی در فصل نقل و انتقالات بود اما به علت اختلافات مالی نتوانستیم این بازیکن را به خدمت بگیریم. جپاروف هم جزو گزینه های ویسی بود اما وی بیان کرده که این بازیکن بدون اطلاع جذب کردید. به نظرم این موضوع سوء تفاهم بوده و اختلافات طرفین با مذاکره قابل حل است اما ویسی خیلی سریع تصمیم گرفت که استعفا بدهد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ویسی بهتر بود که نامه استعفایش را به باشگاه بدهد و اختلافات را درون خانواده سپاهان حل می کرد اما وی نامه استعفایش را به خبرگزاری ها داد که اقدامش درست نبود. لازم به ذکر است مسئولان باشگاه امروز جلسه ای تشکیل دادند تا وضعیت استعفای ویسی را مشخص کنند. 

به هر حال باید دید اعضای هیئت مدیره با استعفای ویسی موافقت می کند یا سوء تفاهات طرفین حل می شود و ویسی به کارش در سپاهان ادامه می دهد؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار