باشگاه های پرسپولیس و سپاهان هم به علت پرونده های قضایی در فیفا در معرض محرومیت از نقل و انتقالات قرار دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛بعد از محرومیت باشگاه های استقلال و تراکتورسازی به علت پرونده های حقوقی در فیفا این شائبه ایجاد شده است که باشگاه های پرسپولیس و سپاهان هم در آستانه این محرومیت قرار دارند. 

موضوع محرومیت احتمالی باشگاه های پرسپولیس و سپاهان بهانه ای شد تا نظر مسئولان این دو باشگاه را جویا شویم. 

حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: پرونده های حقوقی زیادی در فیفا داریم اما مسئولان حقوقی باشگاه شبانه روز پیگیر این موضوع هستند که باشگاه با خطر محرومیت مواجه نشود. 

وی درباره احتمال محرومیت پرسپولیس به دلیل  پرونده حقوقی  مانوئل ژوزه سرمربی سابق پرتغالی در فیفا گفت:  پرونده مانوئل ژوزه در فیفا باز است و همین موضوع باعث می شود که خطری تیم ما را بابت محرومیت تهدید نکند. 

مدیر روابط بین الملل پرسپولیس تصریح کرد: فیفا زمانی که باشگاهی به اخطارها بابت پرونده های شکایت توجهی نکند در آن صورت در ابتدا جریمه هایی برای تیم متخلف در نظر می گیرد و بعد از جذب بازیکن در نقل و انتقالات محروم می کند. به هر حال دلیلی وجود ندارد که تیم ما از نقل و انتقالات محروم شود چرا که نامه و اخطاری از سوی فیفا دریافت نکردیم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال هواداران پرسپولیس نگرانی بابت موضوع محرومیت از نقل و انتقالات نداشته باشد چرا که پرونده بازی ژوزه در فیفا مانع از این محرومیت می شود. 


باشگاه سپاهان نگرانی بابت محرومیت از نقل و انتقالات ندارد

جازان معاون حقوقی باشگاه سپاهان درباره این مطلب گفت: تمام پرونده های قضایی ما در فیفا به نتیجه رسیده است و پرونده منجر به رای در فیفا نداریم تا نگرانی بابت محرومیت از نقل و انتقالات داشته باشیم. 

وی درباره اینکه گفته می شود که برخی از تیمها از طریق سیستم نقل و انتقالات فیفا متوجه محرومیت از نقل و انتقالات شدند، بیان کرد:یک فرد در باشگاه سپاهان به عنوان مسئول سیستم نقل و انتقالات (tms) هر روز این سیستم را بازبینی و بررسی می کند تا اگر فیفا بابت مسائلی ایراد گرفته باشد خیلی زود مشکل را حل کنیم. 

معاون حقوقی سپاهان درباره وضعیت کارت بازی جباروف تصریح کرد: منع قانونی برای دریافت کارت بازی جباروف بازیکن ازبکستانی نداریم و اقدامات لازم برای دریافت کارت بازی این بازیکن انجام می دهیم تا این بازیکن بتواند تیم را در بازیهای لیگ برتر همراهی کند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: نگرانی بابت محرومیت از نقل و انتقالات نداریم چرا که پرونده قضایی منجر به رای در فیفا وجود ندارد. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار