کرمانشاه؛

جذب 2100 میلیارد ریال از اعتبارات صندوق توسعه ملی در استان

مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی کرمانشاه با اشاره به جذب 2100 میلیارد ریال از اعتبارات صندوق توسعه ملی در اجرای شبکه‌های فرعی اراضی رودخانه‌های مرزی خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛علی میر حسنی افزود:  رتبه اول در جذب این اعتبارات را داریم به طوری که فقط 1100 میلیارد ریال از این اعتبار در سال جاری جذب شده است.
وی ازاختصاص 35 درصدی کل  اعتبارات صندوق توسعه ملی در اجرای طرح‌های شبکه‌های فرعی اراضی تحت پوشش رودخانه‌های مرزی به استان کرمانشاه خبر داد.

میر حسنی تصریح کرد: تاکنون 13 هزار هکتار آماده بهره‌برداری بوده و 35 هزار هکتار در دست اجراست.

مدیر آب و خاک افزود: بالغ بر 7 هزار هکتار نیز در دست تکمیل اسناد و مطالعات و فرایند مناقصه می‌باشد که با توجه به برنامه‌ زمانبندی تدوین شده تا پایان  سال 96 کل عملیات اجرایی پروژه‌های در دست اجرا به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری می‌گردند.

وی در ادامه به اجرای روش‌های نوین آبیاری در استان اشاره کرد و افزود: تاکنون در استان کرمانشاه  63 هزار هکتار سیستم های آبیاری تحت فشار  اجرا شده و 1800 هکتار نیز در دست اجرا می باشد.

حسنی افزود: به منظور اجرای روش‌های نوین آبیاری از محل اعتبارات بند (د) تبصره چهار قانون بودجه سال 95  هزینه شده است.

وی کل تخصیص در اجرای روش‌های نوین آبیاری را  17 میلیارد و 520 میلیون تومان بیان کرد و خاطرنشان کرد: حدود 10 میلیارد و 700 میلیون تومان از این مبلغ به صورت قطعی پرداخت شده و 6 میلیارد تومان نیز به بانکها جهت پرداخت ارسال شده است.

حسنی همچنین از جذب اعتبارات مربوط به اسناد خزانه اسلامی خبر داد و گفت: در راستای برخورداری از اسناد خزانه اسلامی و همچنین کاهش بدهی‌ها و تعهدات  دولت در سال جاری مبلغ 11 میلیارد و 485 میلیون تومان  از محل خزانه اسلامی بابت پرداخت مطالبات و دیون سنوات گذشته مشاورین و پیمانکاران مرتبط جذب شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار