معاون شهرسازی و معماری شهردار سنندج از ارجاع و رسیدگی به هزار و ۱۳۶ پرونده تخلف ساختمانی به کمیسیون ماده 100 درسال جاری دراین شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،منصور قزاقی گفت: از این تعداد 652 پرونده به کمیسیون تجدید نظر ارسال شده است.

وی افزود: شهرداری منطقه سه با ۲۷۵ پرونده بیشترین و شهرداری ناحیه منفصل ننله با ۱۴ فقره کمترین پرونده ارجاعی به کمیسیون ماده صد را در سال جاری داشتند.

قزاقی بیان کرد:پس از بررسی های لازم از تعداد کل پرونده های ارجاعی به کمیسیون ماده صد برای یک هزار و ۵۲ پرونده رای صادر شد.

وی افزود :براساس رای کمیسیون ماده صد ۵۶۶ پرونده مشمول جریمه، ۱۷۷ پرونده حکم تخریب، جریمه و تبدیل به حالت اولیه و برای ۳۰۹ پرونده نیز حکم تخریب صادر شد.

معاون شهرسازی و معماری شهر داری سنندج ادامه داد:از تعداد ۶۵۲ فقره پرونده ارسالی از کمیسیون ماده صد به تجدید نظر برای ۶۴۰ پرونده حکم صادر شده است.

وی افزو:کمیسیون ماده 100 با هدف جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و برخورد با متخلفان در سال جاری بصورت منظم تشکیل شده و پرونده های ارسالی از مناطق و نواحی منفصل را مورد بررسی قرار داده است.

وی درپایان گفت: مالکان اراضی و املاک واقع در محدوه شهر باید قبل از هرگونه ساخت و ساز از شهرداری پروانه اخذ کنند در غیر این صورت هم از عملیات ساختمانی آنها جلوگیری به عمل می آید و هم با ارجاع پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰مشمول جریمه و تخریب خواهند شد.

انتهای پیام/م



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.