59 پروژه با سرمایه‌گذاری بالغ بر 37 میلیارد تومان در مشگین شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، با حضور استاندار اردبیل در مشگین‌شهر، 59 پروژه با سرمایه‌گذاری بالغ بر 37 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح شد که مهم‌ترین این پروژه‌ها آبدرمانی دهیاری موییل و اتاق عمل مغز و اعصاب بود.

مجید خدابخش دردر آئین افتتاح این پروژه گفت: به برکت خدمات انجام گرفته در دولت تدبیر و امید امروز شاهد آن بودیم که 59 پروژه با سرمایه‌گذاری بالغ بر 37 میلیارد توماندر این شهرستان افتتاح شد که مهمترین این پروژه‌ها آب‌درمانی دهیاری موییل و اتاق عمل مغز و اعصاب بود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در بحث ساخت این اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی همت ورزیده تا با وجود چنین خدمات ارزشمند و تخصصی در شهرستان مردم با وجود مشکل بیماران خود مجددا دچار مشکل نشده و برای اینگونه جراحی‌ها رهسپار دیار غربت نشوند که امیدواریم این اتاق عمل نیز هیچوقت مورد استفاده قرار نگیرد.

استاندار اردبیل یادآور شد: با توجه به جمعیت این شهرستان و پاسخگو نبودن تخت‌های این بیمارستانو بنا به خواسته امام جمعه این شهرستان سعی خواهیم که تعداد تخت های این بیمارستان را افزایش دهیم.

در این مراسم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عنوان کرد:پروژه اتاق عمل مغز و اعصاب بیمارستان ولیعصر (عج) با 1.5 میلیارد تومان بودجه به سر انجام رسیده است که این خدمات بیمارستانی به همراه متخصصین مربوطه در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

اخوان‌اکبری تشریح کرد: با توجه به اینکه مراجعات به این بیمارستان زیاد است، تخت‌های موجود کفاف بیماران را نمی‌دهد از این رو سعی ما این هست که به کمک نماینده محترم این شهرستان ردیفی در بودجه باز کنیم تا ما بتوانیم ظرفیت تختخواب‌های این بیمارستان را به 80 تختخواب افزایش بدهیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار