فاز جدید شرکت صنایع چدن اصفهان با حضور نوبخت معاون رئیس‌جمهور افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی مدیرعامل شرکت صنایع چدن اصفهان رحیمی  امروز در مراسم افتتاح فاز جدید شرکت صنایع چدن اصفهان اظهار کرد: در سال 63 واحد ریخته‌گری فاز یک را راه‌اندازی کردیم.

وی افزود: برای تولید قطعات خودروهای سنگین این مسیر را چندین سال ادامه دادیم تا سال 85 پس از همکاری با شرکت‌های خودرویی داخل با توجه به نیازی که داشتیم تصمیم گرفتیم این مجتمع را ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت صنایع چدن اصفهان اظهار داشت: این مجتمع در همان راستاست و در این واحد سه واحد ریخته‌گری، نقاشی و واحدهای دیگر را تأسیس کردیم.

وی سرمایه‌گذاری برای این طرح را 250 میلیارد اعلام و اظهار کرد: چند ماشین برای این واحد و کارخانجات ریخته‌گری ایران تولید کرده‌ایم؛ این پروژه‌ها را در دست داریم و اگر مشکلات مالی‌مان حل شود می‌توانیم اجرا کنیم.

سهراب مظفر نجفی فرماندار نجف‌آباد نیز در این مراسم اظهار کرد: شهرستان نجف‌آباد از شهرستان‌های خاص ایران است که از دیرباز مهد علما و خیزش نیروهای انقلاب بوده است؛ سابقه نماز جمعه به پیش از انقلاب باز می‌گردد و 36 شهید انقلاب و 2500 شهید دفاع مقدس دارد و 80 سردار شهید  دارد.

وی افزود: نجف‌آباد یکی از قطب‌های صنعتی استان با بیش از 40 هزار کارگر است و 11 واحد آموزش عالی با جمعیت 40 هزار دانشجو که برخی از دانشگاه‌های این شهرستان با دانشگاه‌های بزرگ کشور برابری می‌کند.

نجفی ادامه داد: افتخار می‌کنیم به جز دو واحد صنعتی که سال 91 واگذار شده است، مابقی صنعت منطقه علی‌رغم همه مشکلاتی که داشته است با آراش خود درحال فعالیت است.

فرماندار نجف‌آباد با بیان اینکه حدود 3 سال شاهد هستم که کارگروه تسهیلات صنعت با برگزاری 400 جلسه مشکلات صنعت را رصد کرده، بیان داشت: برخی مشکلات از استان خارج است.

وی اضافه کرد: طرح‌های ملی داریم که به صورت نمونه در حال انجام است برای مثال فاضلاب این شهرستان بدون بودجه دولتی درحال انجام است؛ بیمارستان 160 تخت خوابی به لحاظ عدم تخصیص اعتبارات ملی نیمه کار رها شده و امید است بتوانیم تا پایان این دولت صنعت‌کاران ما را در عرصه تولید یاری کنند.

حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی امام‌جمعه نجف‌آباد نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: در دوران قبل از انقلاب از معدود شهرستان‌هایی بودیم که یکپارچه در خدمت امام بودیم و این موضوع را رهبری شهادت داده‌اند و پس از انقلاب نیز در میدان بوده و در همه امور از جمله صنعت و هر جا دولت و کشور ما به آن نیاز دارد، حضور داشته‌ایم.

وی افزود: می‌دانیم دولت مشکلاتی دارد اما انتظار داریم مشکلات این دیار هم مرتفع شود؛ وضع کارخانه‌ها به هر دلیل دست‌خوش مشکلات جدی است که استاندار و مسؤولان شهرستان را به خود مشغول کرده و توجه مسؤولان در مرکز می‌تواند دغدغه مردم  را رفع کند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.