یک شرکت تولیدی در اراک با تولید جک های هیدرولیکی 10 میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور در پی داشته است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ مدیر عامل شرکت دانش بنیان تولید جک های هیدرولیکی گفت: صنعتگران با تولید 30 هزار قطعه جک هیدرولیکی 50 درصد نیاز کشور را تامین می کنند.

مهدی نیا افزود: تولید جک های هیدرولیک کمپرسی و ماشین آلات سنگین و تولید جک های هیدرولیکی آسانسور از جمله محصولاتی است که تا پیش از این به طور کامل از خارج از کشور خریداری شده و در این شرکت طراحی و به تولید انبوه رسیده است.

مدیرعامل این شرک گفت: خطوط تولید کارخانجات کوچک و بزرگ و به خصوص کارخانجات فولاد، چدن، سیمان و پتروشیمی ها، ماشین آلات راه سازی و حمل و نقل سنگین، ماشین آلات کشاورزی و خدمات شهری، عمده مشتریان این محصول به شمار می روند و تامین جک هیدرولیکی 90 شرکت و واحد صنعتی و معدنی در سراسر کشور به عهده این کارخانه است.

هر سال در کشور 60 هزار قطعه جک هیدرولیکی مورد نیاز است که 50 درصد آن در این واحد صنعتی ،10 درصد در واحدهای کارگاهی کوچک و 40 درصد آن از خارج از کشور وارد می شود.

مهدی نیا مدیر عامل شرکت تولید جک های هیدرولیکی گفت: توان و ظرفیت تولید تمام نیاز کشور در داخل وجود دارد و محصولات تولید داخل با بهره مندی از کیفیت بالاتر از نمونه های خارجی سه برابر ارزان تر است .

انتهای پیام / ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.