معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد انتقاد مشفقانه، عالمانه و بدون غرض ورزی را ضرورت کیفیت بخشی به امور دانست و گفت که نقد غیر دلسوزانه و نابجا امری مطرود و دستاویزی برای توطئه و تقابل بیشتر دشمنان با نظام خواهد شد.

 به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛معاون سیاسی وامنیتی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین مهمترین عوامل پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی در بهمن 57 پرداخت و یادآور شد که خدامحوری، زمان شناسی و رهبری هوشمندانه و حکیمانه امام خمینی (ره) در کنار وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت از عناصر اساسی در وقوع این رخداد مهم سیاسی و فرهنگی در قرن حاضر بود.

وی با بیان اینکه بقاء و تداوم این انقلاب امروز هم نیازمند همین عناصر و عوامل است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی که بر پایه ایدئولوژی سیاسی و مکتب مترقی اسلام و عاشورا بنا شده اکنون تبدیل به الگوی ایده آل برای نظام ها و ملت های آزادی خواه جهان در برابر ظالمان و مستکبران شده است.

محمدی تاکید کرد که امروزه ایران اسلامی با رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و با تدبیر دولتمردان خدوم در کنار ملت در اوج اقتدار، شکوفایی و عزت روزافزون قرار دارد.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که امروزه نقش تاثیرگذار و تعیین کننده جمهوری اسلامی در منطقه به گونه ای است که حل هر مسئله بین المللی بدون حضور ایران ممکن نیست.

** افتتاح و کلنگ زنی 332 طرح عمرانی و اقتصادی 
محمدی در بخش پایانی سخنان خود به برخی دستاوردهای نظام و دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: هر دستاورد و زیرساختی در این استان به برکت نظام و انقلاب است.

وی گفت که افزون بر 23 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش های مختلف عمرانی و اقتصادی در حدود سه و نیم سال گذشته در این استان انجام شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 259 طرح عمرانی و اقتصادی در دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی سال جاری در این استان به بهره برداری می رسد.
محمدی یادآور شد که 224 مورد از این تعداد طرح های افتتاحی در حوزه عمرانی و 35 طرح نیز در بخش اقتصادی است.
وی میزان کل اعتبار هزینه شده برای طرح های عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه و بویر احمد را در این دهه به ترتیب 21 هزار و 500 و چهار هزار و 90 میلیارد ریال ذکر کرد.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد کل طرح های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر امسال در این استان 334 مورد است.

وی ادامه داد: 292 مورد از این طرح ها عمرانی و 42 مورد نیز اقتصادی است.

وی میزان سرمایه گذاری کل این طرح ها در حوزه اقتصادی و عمرانی اعم از افتتاحی و کلنگ زنی را در کهگیلویه و بویر احمد افزون بر چهار هزار و 210 میلیارد ریال ذکر کرد.

محمدی اظهار داشت که 68 طرح با اعتبار پیش بینی شده افزون بر یکهزار و 510 میلیارد ریال در بخش عمرانی و 6 طرح نیز با اعتباری حدود 50 میلیارد ریال در حوزه اقتصادی در دهه فجر امسال در این استان کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت که تاکنون افزون بر 149 طرح از این تعداد در شهرستان های بویراحمد و چرام افتتاح و کلنگ زنی شده است.



انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.