معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور از فوت ۳ نفر در بهمن آبعلی و امدادرسانی بیش از ۲۴ هزار نفر در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور ضمن ارایه جزییات عملیات امداد در برف و کولاک از 12 تا 15 بهمن 95 تا ساعت 12:30 امروز اظهار داشت: 27 استان کشور یعنی همه استان‌ها به جز سیستان و بلوچستان، همدان، خراسان جنوبی و هرمزگان از این موضوع متأثر شده‌اند و در حال‌حاضر مناطق امدادرسانی شامل 172 شهر، روستا و محور برف‌گیر می‌شود.

شاهین فتحی افزود: طی این عملیات به 24 هزار و صد نفر امدادرسانی شده و 8 هزار و ششصد نفر اسکان اضطراری یافته‌اند، 28 نفر از جمله هشت خانم باردار به مراکز درمانی منتقل شده و 37 نفر نیز خدمات سرپایی دریافت کرده‌اند.

به گفته وی 2 نفر در سقوط بهمن مهاباد و آبعلی نجات یافته و 3 نفر در سقوط بهمن مبارک‌آباد - آبعلی جان باخته‌اند، داوود طلوعی مدیر راهداری شرق استان تهران یکی از جان باختگان براثر ریزش بهمن آبعلی بود که با تلاش امدادگران و نیروهای هلال احمر لحظاتی پیش پیکر او در بین حادثه دیدگان ریزش بهمن خارج شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور تاکید کرد: طی این عملیات 2 هزار و 763 خودرو از برف رهاسازی شده و 352 تیم امداد شامل هزار و 331 نفر در عملیات حضور داشته‌اند.

به گفته فتحی 7 هزار و 710 تخته پتو، 6 هزار و 670 بسته غذایی، دویست کیلوگرم خرما، 4 هزار و 560 قوطی کنسرو، 870 بطری آب معدنی، 2 هزار و 820 قرص نان و 955 بسته بیسکوییت به افراد داده شده و امدادرسانی در 18 استان آذربایجان‌شرقی، اردبیل، البرز، تهران، بوشهر، خوزستان، خراسان‌شمالی و رضوی، زنجان، سمنان، قزوین، کرمان،کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و یزد ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار