همایش دختران زینبی به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛همایش دختران زینبی عصر امروز به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم و در آستانه میلاد باسعادت حضرت زینب(س)  برگزار شد.ب

این همایش با حضور ۳۴۰ نفر از دختران ۹ تا ۱۵ ساله عضو در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد که شرکت کنندگان، میثاق نامه ای با موضوع من با حجابم (چادر) مدافع حریم ولایت هستم امضا کردند.
 
همایش دختران زینبی با هدف میثاق عفاف و حجاب دختران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با حضرت زینب (سلام الله علیها) در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.
 
در این مراسم، پس قرائت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، معصومه ظهیری، مشاور امور بانوان استانداری قم به سخنرانی پرداخت.
 
در ادامه، فریبا نظری، به عنوان پرستار نمونه که در دوران دفاع مقدس مددکاری کردند و بیش از 10 سال سابقه آموزش تزریقات و کمک های اولیه در مکان های مختلف به ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد دارند، مورد تجلیل قرار گرفت.
 
فریبا نظری، پرستار نمونه دوران دفاع مقدس در این همایش از دست اندرکاران این همایش تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد که نسل جدید، موفقیت های پی در پی در زندگی داشته باشند.
 
در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین لطفیان، معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان قم برنامه ای جذاب ویژه کودکان اجرا کرد که با استقبال کودکان و نوجوانان روبرو شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین لطفیان در این برنامه با شیوه ای نوین و جذاب نکات آموزنده دینی و اخلاقی را به کودکان و نوجوانان آموزش داد.
 

پایان پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار