سرمربی تیم صبای قم گفت: بازیکنان من با تمام وجود بازی کردند و موفق شدند در یک دیدار خوب، تیم منظم ذوب آهن اصفهان را شکست دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،صمد مرفاوی امشب پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در نشستی خبری، از غیبت خود در جلسه خبری روز گذشته در اصفهان عذرخواهی و دلیل آن را دیر رسیدن به اصفهان عنوان کرد.

وی در باره بازی امروز با تیم ذوب آهن گفت: دیدار امروز خیلی خوب بود و ما با تیمی بازی کردیم که بازیکنانش خیلی هماهنگ و منظم هستند و چندین سال است فوتبال خوبی را بازی می کنند.

وی با بیان اینکه بدلیل مشکلاتی برای این دیدار فقط یک روز تمرین کردیم، گفت: به همین دلیل کار تکنیکی زیادی برای این بازی انجام ندادیم.
مرفاوی اظهار کرد: تیم‌ ذوب‌آهن و پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی با هم شباهت دارند و ما توانستیم خلاء تمرینی را جبران کنیم و با کنترل بازی و استفاده از موقعیت های خود پیروز میدان شویم که جای خوشحالی دارد.

وی تصریح کرد: تیم ذوب‌آهن تغییرات تاکتیکی دارد و نوع و شکل بازی خود را تغییر می‌دهد.
سرمربی صبای قم با قدردانی از بازیکنان خود گفت: آنها با تمام وجود بازی کردند و توانستند تیم هماهنگ و خوب ذوب اهن را شکست دهند و سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.
مرفاوی در باره پیوستن آندرانیک تیموریان و روزبه چشمی به تیمش نیز گفت: هنوز مذاکره‌ای با آنها انجام نشده و موضوع فقط در حد حرف است.

وی در باره داوری این دیدار نیز گفت: قضاوت خوب و متعادلی صورت گرفت و نکته ای نداشت.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و صبای قم از ساعت 17 امروز(پنجشنبه) با قضاوت اشکان خورشیدی و کمک علیرضا ایلدروم و علی‌اکبر عظیم‌پور در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد و تیم صبا با تک گل دقیقه 84 مهدی حسینی و پس از هفته ها ناکامی به یک پیروزی دست یافت.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.